آیت الله ناصری:
 تعلیم و تربیت در مساجد مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، مساجد را خانه خدا توصیف و بر برنامه ریزی برای جذب جوانان و توجه به امر تعلیم و تربیت در مساجد تاکید کرد.


 آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد، صبح امروز ( 25 مرداد) در همایش ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنا مساجد و فرماندهان رده های مقاومت محلی سپاه الغدیر یزد، اظهارداشت: متولیان مساجد باید نسبت به امر تعلیم و تریبت و توجه به جذب جوانان در مساجد اهتمام داشته باشند.


وی افزود: مساجد پایگاه اتحاد، ارتباط و عبادت برای مسلمان است تا مسلمانان از یکدیگر متفرق و جدا نباشند.


آیت الله ناصری با بیان اینکه در مساجد به عنوان خانه خدا تنها باید نام و یاد خدا مطرح باشد، افزود: در مساجد همه امور باید رنگی خدائی داشته باشد و فقط برای خدا باشد.


وی تاکید کرد: مساجد پایگاه های اجتماعی و جایگاه های عبادت است و باید همیشه دایر و پناهگاه و ملجا مردم باشند.


آیت الله ناصری همچنین خواستار توجه و اهتمام به عمران و آبادانی مساجد شد و افزود: عمران و آبادانی مساجد وظیفه ای همگانی است و همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.


وی همچنین مسجد را پایگاهی برای اتحاد مردم دانست و افزود: خداوند متعال همه کارهای خوب نظیر نماز و روزه را به صورت دست جمعی مطرح می کند.


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه همه حرکات به سوی کمال باید به صورت جمعی و با صبغه خدایی باشد، تصریح کرد: همه متولیان مساجد باید برنامه ریزی مناسبی برای اعتلای مساجد به عنوان یک پایگاه اجتماعی داشته باشند.

منبع:شبستان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا